Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-11-28 14:35:46
O tu tikrai nori Lenkisku draudimo kainu? Apie varianta - "mano svogerio
draugas lenkas draudzia savo Fiat Polski uz 200 zlotu nediskutuojam", ok?

"autopagalba"  wrote in message news:ovjki5$j49$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai dar kazkiek pakels draudimo kainas, ziurek pasienyje gyvenantys
prades vazineti su lenkiskais, latviskais numeriais. PL ir TA paprasciau
praeit, neturi jie tokio daikto kaip tuvlita. Busim antra Ukraina Europoj,
zjb.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/