Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-30 12:51:06
Nu pabandom - ei, žmonės, ar yra kam šiais metais draudimas atpigo? :-)

Mano atveju (draudžiausi vasaros pradžioj) abiem mašinom pakilimas irgi
+- buvo ~10% (tiksliai nepamenu, man tokios sumos nelabai aktualios).
Pabrango taip, ne visiem vienodai, bet pabrango absoliučiai visiems, su
kuriais ta tema šnekėjau ir tikrai ne po statistinius 0.9%, nuojauta
tokia, kad skirtumas buvo mažesnis tiems, kurie, tarkim, draudėsi
vasaros pradžioj, nei tiems, kurie rudens pabaigoj, t.y. brangimo
procesas tęsiasi...
Beje, dabar įdomumo dėlei pabandžiau pasižiūrėt ką siūlo tai pačiai
mašinai - nuo vasaros dar +8% toje pačioje draudimo bendrovėje - vis dar
sakai, kad nebrangsta?
Ir kaži kaip čia taip rinka nepriklausomai reguliuojasi, kad kainos kyla
labai tolygiai pas visus draudikus?
Žodžiu, nepaisant to, kad man asmeniškai keli ar keliolika eurų per
metus nedaro jokios įtakos ir nekelia noro skųstis gyvenimu, bet neigt
akivaizdų faktą (brangimas gerokai > nei 0.9% per paskutinius metus
visiems (nu ten spec susitarimų pagal blatą ar dideliem kombinuotiem
draudimam šiuo atveju nežiūrim) ir pas visu draudikus) gali tik aklas
idiotas (nieko asmeniško).

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i