Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: autopagalba
Data: 2017-11-28 14:40:03
Matai, jei numeriai lenkiski ir registracija lenkiska, tai ir draudimas lenkiskas uz 200zl. Yra jau ir dabar kas taip daro, vienintelis nepatogumas, kad reikia TA i Lenkija vazineti. Tiesa, ne del draudimo kainos dabar daro, bet del to, kad musu Tuvlita nepraleidzia TA. Pvz buvusiu anglu. Pas lenkus tai ne problema.

Tai tokiu atveju padauges, ne tik del TA nepraejimo, bet ir nenormaliu draudimo kainu.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/