Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: Sail
Data: 2017-11-30 15:56:21
Pala pala, o kainodara pabaltijui kas daro?

Speju gi ne tie, kurie i 4000 eiluciu ziuri, o koks nors vietinis subjektas,
atsakingas uz musu mizerna rinka.
Ir taip kiekvienoj draudimo kontorelej.

Va tu atsakingu uz vietini lygmeni lygyje ir tariamasi. Jei zaidime
dalyvautu ir tautinio mentaliteto valdomos draudimo kontoros, tada susitarti
tampa beveik neimanoma, nes litovcai nelinke su niekuo derinti savo veiksmu.

Ir dar speju korporacijos bosai rurina tuos atsakingus uz vietine rinka del
ju generuojamu rezultatu taip, tarsi tai butu svarbus skaiciai.
Nors jie korporacijos mastu ir apvalinimo ribose.