Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-30 16:02:58
Nu ir ką? Šiaip kiemo ar rajono apimties versliuką pradėt dar lengviau
ir pasiruošimo mažiau reikalauja, bet gi ne kiekvienas tuo užsiima ar ne?

Plius nutrynei mano replikos dalį:
"man neatrodo, kad pas mus šiai dienai kainos kažkokios kosminės ir
užtikrina kažkokius astronominius viršpelnius, skatinančius eiles
pasieny, o kas bus po 5 metų, jei tendencijos išliks, pamatysim :-) "

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i