Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-30 15:58:47
Būtų NESMARKIAI, nebūtų šitos temos ir sąmokslo teorijų. O per metus
20-100% pabrangimas (pabrėžiu, būtent per šiuos metus, per pusmetį
geriausiu atveju pabrangimas buvo "tik" ~10%) su žodžiu "nesmarkiai"
niekaip nekoreliuoja.
O ten apie eilutes nepradėkim, net ir jei tų rinkų cieli 4000 susidaro
kažkaip, tai nereiškia, kad skirtingų tų siaubingai didelių sindikatų
atsakingos personos eilutes generuoja randomu ir nepasiderina vieni su
kitais.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i