Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: Tomas
Data: 2017-11-30 18:53:33
Paskaityk šios dienos temą apie avarijos bylos nagrinėjimą.
Kurlink lenkiu - dauguma adekvačių drausis CA net jei bus neprivaloma.
Likusieji ar taip ar taip nesidraudžia.

"Caponi"  wrote in message news:ovp8e1$e4$1@trimpas.omnitel.net...

Pagal bendras tendencijas toks idiotiškas problemos sprendimas gali
atsirast per artimiausius pora metų :-)
Jei rimtai, tai CA griežtai privalo būt privalomas. Kasko aš niekada
nesidraudžiau ir nesiruošiu to daryt, nes sau geležiukus perku pagal
galimybes - sukulsiu, px nusipirksiu kitą, draudimas pagal prasmingumą
man prilygsta Teleloto loterijai. Bet va CA draudžiuosi nuo pirmos
dienos (nu OK, gal savaitės, nepamenu dabar tiksliai :-)) kai nusipirkau
mašiną (dar tada jokių privalomumų nebuvo), bo įvažiuot galiu į daiktą
ne pagal savo kišenę. Ir lygiai taip pat neturiu jokio noro aiškintis su
kokiu geziuku, kuriam jei nebus prievolės, tai ten kokie 100 ar 200Eur
ant draudimo pasirodys bezbožnos babkės, o kompensacija už mano
Dainiushui vis kliūnančią eilinę Corollą gali patapt dešimtmečio projektu.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i