Tema: Re: Ar gali u?sienio draudikas apdrausti LT registruot? auto?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-11-30 23:07:18
On 11/30/17 21:25, Dainiushas wrote:
> na tai kol kalba apie tavo pinigus tai aiškina. Kai jau apie savus -
> giedot pradeda :)

na ne, vokietukai kaip tik draudziantis visokiu baubu aiskina.
O kai reikalas, tai aniem gali tekt gerai teisme paprakaituot kad
irodyt, kad is taves jiems kazkas priklauso, t.y. kad ta kita persona
padidino ju rizika. Ir dar klausimas kiek, pvz gali priverst sumoket
skirtuma.

Siaip va pasakiau kad mano masina vairuos valdzia. Kaina del to
nepasikeite, valdziai matyt paskaiciavo mazesne rizika nei man. Surase
amziu (tipo virs 23 metu), lyti. Nei vardas nei pavarde ju nekaso.

Anyway, max regresas yra ar tik ne 5keur. Tipo jei girtas nustumsi nuo
tilto benzovezhi ir anas sproges sugriaus tilta, tai mokesi tuos 5k euru.