Tema: Re: T. Collora 2002 1,4 benzinas 71kw ar didelis blogis?
Autorius: Doxlas
Data: 2011-08-25 16:02:04
Įdomu ir man, reikės pabandyti 100 km/h - 0.
O įrodinėt aš tau bandžiau kad su sportiškesne auto saugiau yra važiuot 
didesniu greičiu, saugiau lenkt, saugiau manevruot. Yra žmonių kuriems viso 
šito nereikia - tai ir ok, bet skaityt pamokslus kad greičio viršyjimas yra 
absoliutus blogis irgi gal nereikėtų, nes su sportiškesniu auto, net ir 
viršijant sugebėsi suvaldyt/sustabdyt taip pat kaip ir su ekonominės klasės 
auto neviršydamas. Svarbu tik galva ant pečių turėt.

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:j35fd3$l2a$1@trimpas.omnitel.net...
> šitais, o ką tu man nori įrodyt? Pa(si)teisint, kad pažeidinėji KET? Nu gi 
> pažeidinėk, man  negaila.
>
> Beje, butų labai įdomu per kiek metrų sustotų _tavo_ integralė.... :)
>
> On 08/25/2011 03:16 PM, Doxlas wrote:
>> Nu sorry kad vokiškai nesuprantu ir C1 rezultatus paėmiau iš
>> avtoreview.ru testų.
>> Smulkiau apie nusišnekėjimą galima? Pats supranti kad neįmanoma šiuo
>> atveju remtis vieno šaltinio vienu metu ant to paties asfalto darytais
>> testais. O integralės duomenų pageidavo Dainiushas. Dabar būtų galima
>> vietoj integralės pasižiūrėt kokio dabartinio analogo - Lancer EVO X ar
>> Subarkės WRX STI stabdymo atstumus. Ginčo pradžia buvo kad sportiškesnės
>> auto ir stabdžiai, ir valdomumas atitinkami, todėl ją vairuot,
>> neprarandant sveiko proto, yra saugiau nei ekonominės klasės auto.
>> P.S. tame pačiame Autobilde pvz Porsche 911 GT3 sustoja nuo 100 km/h per
>> 31 metrą, t.y. daugiau kaip 10 trumpiau nei C1.
>>
>> "alm" <news_SPAMAS_@kom.com> wrote in message
>
>