Tema: Re: T. Collora 2002 1,4 benzinas 71kw ar didelis blogis?
Autorius: Korke
Data: 2011-08-24 17:15:24
gal pries "send" spausdamas perskaityk ka parasei, ar koki spellinga
paleisk. Kas tau neaisku mano parasyme ? Kalbu, kad atsisede uz tokio
1.4 ir neturintys smegeno kiekio reikiamo iseina ant lenkimo, kad shaiba
nuzhemint pries tai zino duok dieve 1 is 4. Ir kas, kad gaza dugna
laikai ? ir lenkia paskui 10s viena fura. Kai toks besmegenis uz truputi
galingesnes sedi, sioje situacijoje pavojus aplinkiniams sumazeja.

kad su 45kW ziagu as aplenkti saugiai sugebesiu zinau, kad tu ... nu
aisku, tokius abibenus passatus ivaldes neluzhtancius, o vat bobos
atsiprasant ar kiausingalviai botanikai labai abejotina. Aisku lenkimas
dvieju juostu kelyje ne kasdien vykdomas, bet cia buvo butent apie sita
konkrecia situacija issakytas pastebejimas kaip minusas. Jei soferis
tikrai mastantis ir supranta uz kokio auto vairo sedi - ok bus, bet jei
nemastantis ir zinantis, kad lenkimas tai...paziuriu i prieki, ten kokie
200m iki atvaziuojancios priespriesais, laisvi (vaziuojant sakykim
uzmiescio keliu ant tu paciu 70 paskui fura), jungiu posuki, rikiuojuos
ir lenkiu... (t.y. spaudziu gaza iki dugno ant tos pacios 5 shaibos kur
ir riedejau), tada padek dieve nebut tau tuo priespriesais atvaranciu.