Tema: Re: T. Collora 2002 1,4 benzinas 71kw ar didelis blogis?
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-08-25 16:01:09
aš žinau apie ką tu. Bet tai yra ne daugiau nei neadekvatus aplinkos
suvokimas ir viskas OK yra tol kol viskas OK. Aš vieną kartą nerealiai
lėtai ant 40km/h vilkausi ledinėm provėžom ir tik staiga pyst ir BLET
KAIP AHUJENAI GREITAI pradėjau suktis, kad nxnx žinok. Tai vat ir su tuo
kupu, kai iš kokio šunkelios išlys apsimiegojęs botanikas ant dviračio,
labai stagiai grįši į normalias dimensijas.

Kažkada seniai link Vandžiogalos RX8 vadeliojom HiPower'į ir blet, ant
tų posukių atrodė, kad ji visai nivalit. Bet tai įsivaizduoji ant kiek
tas atrodymas išsikreiptų jei už posūkio pamatytum ant skiriamos juostos
stovinčią karvę... :)

arba dar vienas pastebėjimas iš tos serijos - atkreipk dėmesį kaip
užpisančiai dažnai maskatuojasi valytuvai ant intervalo kai nestipriai
lyja. Ir kaip užpisančiai ilgai reikia laukt kol isijungs, kai iš
priekio atvažiavus fūra apipila stiklą.