Tema: Re: T. Collora 2002 1,4 benzinas 71kw ar didelis blogis?
Autorius: Doxlas
Data: 2011-08-24 21:03:20
news:j33baj$37p$1@trimpas.omnitel.net...

> jei vairavimas malonumas - kafuot reikia rinktis tam tinkamas vietas, o ne
> vingiuotus kelius pilnus vairuotojų kuriems vairavimas darbas.

Darbas irgi turi teikt malonumą, kitaip tu ne savo vietoje. Bet esmė ne
tame. Esmė - nei tu trukdai kitiems vairuotojams, nei kiti tau trukdo.
Kiekvienas važiuoja savo saugiu greičiu. Mano supratimu žymiai saugiau yra
viršyt greitį lenkimo momentu, kad tavo buvimas priešpriešinėj (pavojingoj)
juostoj būtų kuo trumpesnis. Aš nešneku apie tokius greičius, prie kurių
grįžimas į savo eismo juostą po aplenkimo jau gaunas pavojingas.

> apie valdomumą, stabdžius ir visa kita. Koks skirtumas kokie ten stadžiai,
> jei tavo tavo reakcijos laikas bus ilgesnis nei nivalito stabdymo kelias
> prie 90km/h? Tuo labiau kitas vertus, kad dauguma tvarkingų automobilių
> greičiausiai įsipaišys į 40m nuo 90km/h, o sportinio ekskliuzymo
> privalumas bus nebaisiai žymus.

Apie valdomumą - kliūties apvažiavimą dideliu greičiu - pamiršai.

OK, pasižiūrėjau stabdymo kelią:
Toyota iQ 100-0km/h - 54.1 m
Audi A6 3.0 TFSI Quattro 100-0 km/h - 37.6 m
Tai čia nauji auto ir nedėjau jokių Porsche Ferrari Lamborghini...