as prie taves kada nors prileksiu su piktintu 335 kupu. pamatysi, kad nea. o cia dar net ne normalus sportscaras. su mano karve 90 vs. 120 irgi praktiskai nesijaucia, tiek kad reikia labiau ziuret kelia, nes as suprantu, kad 3 tonos stoja uztikrintai, bet is leto :) On 2011-08-25 12:46:49 +0000, Dainiushas said: > O savo ruožtu galiu pasakyt - paprastam kely, 120km/h jau yra per > daug, nesvarbu su kokia maÅ¡ina. > > On 08/25/2011 03:39 PM, zhegonskas wrote: >> >> tau bando irodyt, kad 120 gera masina gali buti ne taip pavojinga kaip >> 90 su biudzetine. >> >> aisku, nera taip kad jau visa laika greiciau sustosi ir t.t., bet nu >> pripazink, kad techniskai tvarkingam sportcarui 120 bus maziau >> pavojingas nei 90 techniskai nutriushusiai citroen xsarai su pirkta >> technikine. >> >> >> On 2011-08-25 12:32:32 +0000, Dainiushas said: >> >>> Å¡itais, o kÄ >>> tu man nori įrodyt? Pa(si)teisint, kad pažeidinÄji KET? >>> Nu gi pažeidinÄk, man negaila. >>> >>> Beje, butų labai įdomu per kiek metrų sustotų _tavo_ integralÄ.... :) >>> >>> On 08/25/2011 03:16 PM, Doxlas wrote: >>>> Nu sorry kad vokiÅ¡kai nesuprantu ir C1 rezultatus paÄmiau iÅ¡ >>>> avtoreview.ru testų. >>>> Smulkiau apie nusiÅ¡nekÄjimÄ >>>> galima? Pats supranti kad neįmanoma Å¡iuo >>>> atveju remtis vieno Å¡altinio vienu metu ant to paties asfalto darytais >>>> testais. O integralÄs duomenų pageidavo Dainiushas. Dabar bÅ«tų galima >>>> vietoj integralÄs pasižiÅ«rÄt kokio dabartinio analogo - Lancer EVO X ar >>>> SubarkÄs WRX STI stabdymo atstumus. GinÄo pradžia buvo kad sportiÅ¡kesnÄs >>>> auto ir stabdžiai, ir valdomumas atitinkami, todÄl jÄ >>>> vairuot, >>>> neprarandant sveiko proto, yra saugiau nei ekonominÄs klasÄs auto. >>>> P.S. tame paÄiame Autobilde pvz Porsche 911 GT3 sustoja nuo 100 km/h per >>>> 31 metrÄ >>>> , t.y. daugiau kaip 10 trumpiau nei C1. >>>> >>>> "alm" <news_SPAMAS_@kom.com> wrote in message