Tema: Re: T. Collora 2002 1,4 benzinas 71kw ar didelis blogis?
Autorius: Donce
Data: 2011-08-25 09:11:53
pas mane benzas, jei ant vilniaus esi galim susitikt, parodysiu kaip atrodo
miesto kibiriukas. dziugina detaliu pigumas ir eksplotacijos kastai :)
mieste maltis su ja siaip smagu, vairas lengvas, visur lenda ir pan :) jei
vienas vaziuoji ir traukos pakanka.
vasara vaziuodamas i darba (13 km i viena puse) sugebedavau ir i 6 ltr
sutilpt, uzmiesti kruizinant 80-90 ~ borto kompas rodo vidurki 4.6 :)
vaziuojant 100-100, kazkas 5.2 iseina :) siaip kuri laika buvo pagrindine
seimos masina, ir budavo isvyku uz vilniaus, furas aplenkt reikdavo siokio
tokio isibegejimo, bet siaip sugyvenama viskas :)
o siaip dazniau reikia trauktis i salikeles nuo asilu kurie vazineja q7,
kajenais, LR ir t.t. kurie save isivaizduoja keliu dievais ir gali lenkti
neziuredami vaziuoja kas is priekio ar ne  :(

--
Donce