Tema: Re: T. Collora 2002 1,4 benzinas 71kw ar didelis blogis?
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-08-24 21:51:26

> Darbas irgi turi teikt malonumą, kitaip tu ne savo vietoje. Bet esmė ne
> tame. Esmė - nei tu trukdai kitiems vairuotojams, nei kiti tau trukdo.
> Kiekvienas važiuoja savo saugiu greičiu. Mano supratimu žymiai saugiau
> yra viršyt greitį lenkimo momentu, kad tavo buvimas priešpriešinėj
> (pavojingoj) juostoj būtų kuo trumpesnis. Aš nešneku apie tokius
> greičius, prie kurių grįžimas į savo eismo juostą po aplenkimo jau
> gaunas pavojingas.

siūlai daugiau kaip pusei žmoniu nevairuot?

O saugu yra lenkt tada, kai tai yra saugu - kai atstumas pakankamas
saugiai aplenkt neviršijant greičio. Pats gi supranti, jei iš priekio
niekas neatvažiuoja - papildoma sekundė piriešpriešinio eismo juostoj
nieko nekeičia.

> Apie valdomumą - kliūties apvažiavimą dideliu greičiu - pamiršai.

apie ką ir šneka, kad nereikia tuo dideliu greičiu važinėt ir nebus problemų

> OK, pasižiūrėjau stabdymo kelią:
> Toyota iQ 100-0km/h - 54.1 m
> Audi A6 3.0 TFSI Quattro 100-0 km/h - 37.6 m
> Tai čia nauji auto ir nedėjau jokių Porsche Ferrari Lamborghini...

Dabar tik būtų įdomu koks tos A6 stabdymo kelias nuo "saugių" 120-140.
Įvertinant vairo operatoriaus reakcijos laiką :)