Tema: Re: T. Collora 2002 1,4 benzinas 71kw ar didelis blogis?
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-08-24 23:24:20
Aš tai galiu viską reziumuot labai trumpai - viskas gerai kol gerai. O 
kai negerai...  sutik, bet koks superkaras nuo 120 stos ilgiau nei 
kibiras nuo 90.....

On 08/24/2011 10:42 PM, Doxlas wrote:
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
> news:j33h7e$bak$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Darbas irgi turi teikt malonumą, kitaip tu ne savo vietoje. Bet esmė ne
>>> tame. Esmė - nei tu trukdai kitiems vairuotojams, nei kiti tau trukdo.
>>> Kiekvienas važiuoja savo saugiu greičiu. Mano supratimu žymiai saugiau
>>> yra viršyt greitį lenkimo momentu, kad tavo buvimas priešpriešinėj
>>> (pavojingoj) juostoj būtų kuo trumpesnis. Aš nešneku apie tokius
>>> greičius, prie kurių grįžimas į savo eismo juostą po aplenkimo jau
>>> gaunas pavojingas.
>>>>
>>
>> siūlai daugiau kaip pusei žmoniu nevairuot?
>
> Kur ponas tai perskaitėt? Darbas - tai profesionali veikla. Jei tu -
> vairuotojas profesionalas, kurio kasdieninė duona vairuoti, tai kaip tu
> gali nekęsti savo darbo - vairavimo? Va šitas teiginys apie tai kad
> pusei vairuotojų reikia nebevairuoti - tai kaip tik tamstos demagogija.
> Aš aiškiai pasakiau - važiuok/vairuok kaip nori, tik netrukdyk kitiems
> eismo dalyviams. Todėl ir pensininkas su Lada į sodą važiuodamas yra
> pilnavertis eismo dalyvis, kol piktybiškai nesivelka antra eile, kai
> pirma tuščia. Aš tokį eismo dalyvį aplenksiu ir nuvažiuosiu toliau, o
> jis tegu laimingai pasiekia savo tikslą.
>>
>> O saugu yra lenkt tada, kai tai yra saugu - kai atstumas pakankamas
>> saugiai aplenkt neviršijant greičio. Pats gi supranti, jei iš priekio
>> niekas neatvažiuoja - papildoma sekundė piriešpriešinio eismo juostoj
>> nieko nekeičia.
>
> Nea. Kai ribotas matomumas ir saugaus aplenkti kelio ilgis - tada lenki
> viršydamas _nustatytą_ o ne saugų greitį. Ponui nepatinka, brt dar kartą
> pakartosiu - tavo saugus greitis yra išvestinė iš tavo kaip vairuotojo
> patirties, stažo, konkretaus automobilio galimybių suvokimo, kelio
> sąlygų ir visokių galimų įvykių galimybių įvertinimo.
>
>> Dabar tik būtų įdomu koks tos A6 stabdymo kelias nuo "saugių" 120-140.
>> Įvertinant vairo operatoriaus reakcijos laiką :)
>
> Vairo operatoriaus laikas bus daugmaž vienodas, o va skirtingų
> automobilių stabdymo kelias smarkiai skirtingas. Jei nori, turiu
> pririnkęs duomenų. Tai neginčiji kad nevalitas stabdo nuo 100 km/h
> beveik 20 m ilgiau nei normali auto? Ar dar supercarų duomenis idėt?
> Ginčo esmė gi buvo kad "botanikas" su sportiškesne auto važiuos saugiau
> nei su kibirėliu. Va tau ir pateikiau duomenų. Jei neužtenka - briedžio
> testo greičių pridėsiu.
>
>