Tema: Re: T. Collora 2002 1,4 benzinas 71kw ar didelis blogis?
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-08-24 19:06:42
šiaip ne apie dalbajobus čia ir be reikalo tu pradedi spręsti kas ką mano.

Bet o tačiau man įdomu kitas klausimas. Kiek tu laiko sutaupai 
plėšydamasis tame siaurame keliukyje ir kiek sudegini kuro?
Nes va mano maršrutas, taip 20km, tai tarp važiavimo su visais ir 
lenkimo lėkimo, efekto gaunasi 2-3 minutės. Ir turbūt 1.5x kuro. Nu 
suprantu, kartais smagu ir galima, bet pristatinėt tai kaip normalų ir 
sektiną pavyzdį - nu nekyla ranka.

Ai, dar - "man atrodo saugu" yra labai lievas požiūris. Nes prie 150 kol 
sureaguosi ir pradėsi stabdyt, nuvažiuosi taip 40 metrų. Toliau, manau 
pats supranti.

Dainius

On 08/24/2011 07:00 PM, Doxlas wrote:
> Emm... Mano nuomone, lenkiant greičio skirtumas turi būti min 30 km/h -
> tada saugiai ir greitai aplenki. Man pastarąsias 2 savaites tenka dažnai
> (vos ne kas antrą dieną) važinėt siauru (2 lengvos auto ant asfalto
> neprasilenkia) ir vingiuotu, kalvotu keliuku. Ten jei greičio skirtumas
> tarp lenkiamojo ir lenkiančiojo 10 km/h, išvis neaplenksi. Vat tokiom
> sąlygom ir supranti kaip teisingai lenkt. Pavažinėjus ten, normaliam 2
> juostų kelyje jau manai kad saugus greitis ~150 km/h, o
> magistralėje/greitkelyje - 200 km/h. Kiek įmanoma stengiuos tiek daug
> neviršyt :-) bei niekam pamokslų neskaitau ir nemoralizuoju.
> O grįžtant prie topico - galingesnių auto ir kiti parametrai geresni,
> todėl jos saugesnės, ir tuo pačiu leidžia saugiau atlikt ir tokį manevrą
> kaip lenkimas. Vienintelė sąlyga - vairuotojas neturi būti dalbajobas.
> Va čia ir išsiskiria mūsų požiūriai - aš manau kad dalbajobų vistik
> keliuose yra mažuma, o tamsta mano kad dauguma.
>
>