Tema: Re: T. Collora 2002 1,4 benzinas 71kw ar didelis blogis?
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-08-25 15:39:20
tau bando irodyt, kad 120 gera masina gali buti ne taip pavojinga kaip 
90 su biudzetine.

aisku, nera taip kad jau visa laika greiciau sustosi ir t.t., bet nu 
pripazink, kad techniskai tvarkingam  sportcarui 120 bus maziau 
pavojingas nei 90 techniskai nutriushusiai citroen xsarai su pirkta 
technikine.


On 2011-08-25 12:32:32 +0000, Dainiushas said:

> šitais, o ką tu man nori įrodyt? Pa(si)teisint, kad pažeidinėji KET? Nu 
> gi pažeidinėk, man  negaila.
> 
> Beje, butų labai įdomu per kiek metrų sustotų _tavo_ integralė.... :)
> 
> On 08/25/2011 03:16 PM, Doxlas wrote:
>> Nu sorry kad vokiškai nesuprantu ir C1 rezultatus paėmiau iš
>> avtoreview.ru testų.
>> Smulkiau apie nusišnekėjimą galima? Pats supranti kad neįmanoma šiuo
>> atveju remtis vieno šaltinio vienu metu ant to paties asfalto darytais
>> testais. O integralės duomenų pageidavo Dainiushas. Dabar būtų galima
>> vietoj integralės pasižiūrėt kokio dabartinio analogo - Lancer EVO X ar
>> Subarkės WRX STI stabdymo atstumus. Ginčo pradžia buvo kad sportiškesnės
>> auto ir stabdžiai, ir valdomumas atitinkami, todėl ją vairuot,
>> neprarandant sveiko proto, yra saugiau nei ekonominės klasės auto.
>> P.S. tame pačiame Autobilde pvz Porsche 911 GT3 sustoja nuo 100 km/h per
>> 31 metrą, t.y. daugiau kaip 10 trumpiau nei C1.
>> 
>> "alm" <news_SPAMAS_@kom.com> wrote in message