Tema: Re: T. Collora 2002 1,4 benzinas 71kw ar didelis blogis?
Autorius: Doxlas
Data: 2011-08-24 19:25:24
Tai kad lenkimo procesas man kažkaip nėra plėšymasis ir antžmogiškų pastangų
iš organizmo nereikalauja. Kuro sunaudoju tikrai ne 1.5x gal kokius 1.15x.
Laikas - netoli 10 min. Bet man šie faktoriai visiškai nesvarbūs, man norisi
važiuot savo ritmu, o ne vilktis 60 km/h greičiu paskui kokį nors sunkvežimį
ar autobusą.
Dėl PS - kai važiuoji didesniu greičiu - ne žiovauji, hamburgeriu
užsikąsdamas, o būtent vairuoji susikaupęs, todėl į besikeičiančią situaciją
ir reaguoji greičiau, nes esi jai pasiruošęs. O jei cruisini tempomatą
įsijungęs ir apsnūdęs/radiją-trackus reguliuojantis/šnekantis ir t.t. - tai
ir sureaguosi lėčiau. Ir vėlgi grįžtam prie automobilio - galingesnis,
sportiškesnis turės ir efektyvesnius stabdžius - todėl ir stabdymo kelias
bus trumpesnis nei su nivalitu. Tas pats ir su valdomumu, jei kokį briedį ar
stirną apvažiuot reiks.