Tema: Re: T. Collora 2002 1,4 benzinas 71kw ar didelis blogis?
Autorius: Doxlas
Data: 2011-08-24 22:42:22
"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:j33h7e$bak$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Darbas irgi turi teikt malonumą, kitaip tu ne savo vietoje. Bet esmė ne
>> tame. Esmė - nei tu trukdai kitiems vairuotojams, nei kiti tau trukdo.
>> Kiekvienas važiuoja savo saugiu greičiu. Mano supratimu žymiai saugiau
>> yra viršyt greitį lenkimo momentu, kad tavo buvimas priešpriešinėj
>> (pavojingoj) juostoj būtų kuo trumpesnis. Aš nešneku apie tokius
>> greičius, prie kurių grįžimas į savo eismo juostą po aplenkimo jau
>> gaunas pavojingas.
>>>
>
> siūlai daugiau kaip pusei žmoniu nevairuot?

Kur ponas tai perskaitėt? Darbas - tai profesionali veikla. Jei tu - 
vairuotojas profesionalas, kurio kasdieninė duona vairuoti, tai kaip tu gali 
nekęsti savo darbo - vairavimo? Va šitas teiginys apie tai kad pusei 
vairuotojų reikia nebevairuoti - tai kaip tik tamstos demagogija. Aš aiškiai 
pasakiau - važiuok/vairuok kaip nori, tik netrukdyk kitiems eismo dalyviams. 
Todėl ir pensininkas su Lada į sodą važiuodamas yra pilnavertis eismo 
dalyvis, kol piktybiškai nesivelka antra eile, kai pirma tuščia. Aš tokį 
eismo dalyvį aplenksiu ir nuvažiuosiu toliau, o jis tegu laimingai pasiekia 
savo tikslą.
>
> O saugu yra lenkt tada, kai tai yra saugu - kai atstumas pakankamas 
> saugiai aplenkt neviršijant greičio. Pats gi supranti, jei iš priekio 
> niekas neatvažiuoja - papildoma sekundė piriešpriešinio eismo juostoj 
> nieko nekeičia.

Nea. Kai ribotas matomumas ir saugaus aplenkti kelio ilgis - tada lenki 
viršydamas _nustatytą_ o ne saugų greitį. Ponui nepatinka, brt dar kartą 
pakartosiu - tavo saugus greitis yra išvestinė iš tavo kaip vairuotojo 
patirties, stažo, konkretaus automobilio galimybių suvokimo, kelio sąlygų ir 
visokių galimų įvykių galimybių įvertinimo.

> Dabar tik būtų įdomu koks tos A6 stabdymo kelias nuo "saugių" 120-140. 
> Įvertinant vairo operatoriaus reakcijos laiką :)

Vairo operatoriaus laikas bus daugmaž vienodas, o va skirtingų automobilių 
stabdymo kelias smarkiai skirtingas. Jei nori, turiu pririnkęs duomenų. Tai 
neginčiji kad nevalitas stabdo nuo 100 km/h beveik 20 m ilgiau nei normali 
auto? Ar dar supercarų duomenis idėt? Ginčo esmė gi buvo kad "botanikas" su 
sportiškesne auto važiuos saugiau nei su kibirėliu. Va tau ir pateikiau 
duomenų. Jei neužtenka - briedžio testo greičių pridėsiu.