Tema: Re: subwoofer + stereo sistema
Autorius: tom598
Data: 2018-01-24 18:59:50
ypac kokia sunkesne technika. Gi niekas neskaito ten pakavimo instrukciju,
belekaip paima dezes nuplesia, apvercia, nuridena, istraukia. Nesigilina
kaip ant kokio pavirsiaus det, paverst, apverst, ar susibraizys, ar
nesubraizys. Daznai reikia ispakavimui dvieju ar daugiau zmoniu, tai visi
sugeba ispakuot ir be kitu pagalbos, tokiu budu pazeidziant arba pakavimo
elementus arba pati daikta (kazkiek). Nu ir t.t.. Atrodo smulkmena, bet po
to grazinus tokia preke visi ipakavimai, paminkstimai sudraskyti, sulauzyti,
suplesyti, isdraskyti. Daikta pasukinejus daznai atrandami ibrezimai. Po
tokio vaizdo kalnas nauju klausimu kyla - ar buvo gerai naudota, ar gerai
pajungtas stiprintuvas, ar tinkama, ar ne per didele stiprintuvo galia
naudota? Ar eksperimentuojama su dideliais "klipingais"? Klausimai i kuriuos
negali niekas atsakyt, nes tiesiog nera galimybes patikrint. Nu ir lieka
kabliukas del daikto kokybes, - "ar tikrai viskas gerai", grazinus ji.
Tai pilnai suprantu pardavejus. Nes ir as, ir manau bet kas jau tokio
pakramtyto daikto nenoretu pirkt. Jau iskart itarimas butu, kad "kazkas ne
taip", vien pamacius kad buvo ispakuota ir supakuota. Tai geriau
uzsisakyciau is interneto ir laukciau atvykstant visiskai naujos prekes.