Tema: Re: subwoofer + stereo sistema
Autorius: tom598
Data: 2018-01-09 22:02:57
focal aria 926 + Naim Unity Atom.

Na taip, garsas tai isivaizduoju, kad nezmoniskas su rf7 :). Bet gi vistiek
pagrinde klausom muzikos tylesniu garsu. O ir is praktines puses ziurint, gi
nesedim visad vienoj vietoj tarp koloneliu ir neklausom muzikos tam paciam
taske. Norisi ir kazka dirbt ar veikt klausant. O siuo atveju skaitau, kad
subas yra tikrai didelis privalumas. Nes zemi dazniai girdisi  daug
platesniame diapazone (net ir nuejus I sona nuo koloneliu), kas leidzia
dziaugtis muzika ir gretimoje erdveje.