Tema: Re: subwoofer + stereo sistema
Autorius: pininfarina
Data: 2018-01-14 20:59:37
Jo...2,2k€ vs 28k€...

"Icetom"  wrote in message news:p3g569$bq8$1@trimpas.omnitel.net...

Aš kiek labai abejoju dėl tų 18 Hz. Reiktų pamatyti kokius matavimus

Tai pvz., Legacy Audio gamina tokias, kur eina iki 18 Hz, bet man jos
nelabai (trūksta kažko, užbaigtumo garse, bet vėl gi subjektyvu). Ir jos
vienos pigesnių su tokiu diapazonu (kitos berods nuo 100 tūkst EUR prasideda
su tokiu žemu kabinimu):
http://www.lyra.lt/lt/garso-aparatura/garso-koloneles/Legacy-Audio/Legacy-Audio-Aeris

Ir žinai, gi, kad man kolonėlės tik su beriliniu aukštadažniu turi būti, o
rimti gamintojai su tokiais tėra du :)
Focal su Electra modeliais ir į viršų:
https://www.focal.com/en/home-audio/high-fidelity-speakers
Beje va čia kaip tik labai tinka pritaikyti sprendimą pirkti naudotas. Ir
žiūrėk, jau prieinamos patampa.

ir TAD. Man. asmeniškai, girdėtos Compact Evolution One paliko didelį įspūdį
ir joms tikrai nereikia subų lyginant su Focal Utopia Diablo
http://www.technicalaudiodevices.com/consumer/

T.y. perkant tokioje kainų kategorijoje ir renkantis tarp minėtų Legacy ar
TAD, aš net negalvodamas pirkčiau TAD'us.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:p3g3sk$akv$1@trimpas.omnitel.net...

na tai jau aptarėm kažkur, kad analogiškos naujos paprastai būna
absoliučiai neįperkamos :). Tos audioresearch uždeklaruotos nuo
18Hz.....paieškom kažką analogiško šiuolaikinio?