Tema: Re: subwoofer + stereo sistema
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-01-14 18:03:02
na tai ta kokybė, tai subtilu. Kažkada klausiau lentynines Tannoy Eyris,
tikrai ten visaip kokybiškos....na bet nei pink floyd'ų nei juolab AC/DC
nepagroja jos tiesiog :).
948 turbūt būtų jau sprendimas. tuo labiau, koks gi skirtumas - sub'as
ar didesnės kolonėlės didesnė apačia? :). Ir viskas kas galioja
didesnėsm kolonėlėms, galios gi ir didesniam sub'ui. Plius turėsi dar
vieną kintamąjį sistemoje, kurį reikės suderint - fazes, lygius,
dažnines charakteristikas.....vietą kur pastatyt galų gale rast.
Na sakykis jūs ką norit, realiai nematau aš sub'o stereo sistemoj.
Kinui, kur jam yra atskiras takelis - taip, žinoma reikia.