Tema: Re: subwoofer + stereo sistema
Autorius: tom598
Data: 2018-01-14 16:20:56
Na tai pirmiausia reikia isspresti klausima kas tas "tyliai"? :) Vieniems
"tyliai" yra kad vos vos girdisi, klausant nakti ir panasiai, kai visi
miega. Kitiems "tyliai" yra taip kaip kitiems garsiai. I RF7 niekad
nesizvalgiau, nes kas liecia kokybe, tai manau joms dar gerokai toli iki
Aria 926. Tada jau geriau ziureciau i Aria 948, jei jau rinkciausi is
dideliu koloneliu, bet vien jau minimalus klausymosi atstumas neleistu situ
koloneliu statyti mano klausomoj vietoj. Tai vistiek nori nenori reiketu
grizti prie sub'o, kad pasitobulint bass takeli :).
Del stiprintuvo galios tai sutinku, kad mazai jautrioms kolonelems reikia
didesnes galios. Bet kiek teko klausyti aria 926, tai nejauciau jokio
skirtumo nei su 40w nei su 100w stiprintuvu, del to ir pasirinkau silpnesni.
Na 100w ten vos vos didesne "diskoteka" galejai padaryt :). Bet normaliai
klausant nei as, nei niekas kitas kas klause nepajaute skirtumo tarp
stiprintuvu. Del sito ir susispornti galeciau uz nemenka suma jei kas nori,
maloniai prasom i svecius su savo stiprintuvu :)
Na o del dedes su didelem kolonelem/subais, tai kaip tik jis ten akcentavo
kazkurioj laidoj, kad visais garso lygiais klausant labai geras garsas, tiek
labai tyliai, tiek labai garsiai. Jei surasiu, mestelsiu linka.