Tema: Re: subwoofer + stereo sistema
Autorius: Icetom
Data: 2018-01-15 15:42:29
Tiesiog pelus nuo grūdų atrinkau sau ir tiek :). Būna, karts nuo karto
įsijungiu savo turimus įrašus normaliai per USB->SPDIF keitiklį iš kompo ar
kokią Tiidal prenumaratą mėn. pasiimu losless įrašams kai labai pasiilgstu
pavarginti ausis-smegenis :D.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:p3iam7$1lf$1@trimpas.omnitel.net...

hehehe, pasveikai.... :). o sako audiofilija nepagydoma :D