Tema: Re: subwoofer + stereo sistema
Autorius: tom598
Data: 2018-01-09 23:05:28
jo zinau as ta loudness, ne kart turejau stiprintuva su ta funkcija.
Nu kas tas tylu dar klausimas. Skaitau ta funkcija nakti pagrinde pravercia,
kai jau tikrai TYLIU garsu reik klausyt, kad zmona neatsibustu :). O dienos
metu, tai vistiek jau matomai nelabai to loudneso reik, nes garsiau muzikos
klausai.