Tema: Re: subwoofer + stereo sistema
Autorius: tom598
Data: 2018-01-09 21:00:44
pas mane matai stereo stiprintuvas (ne receiveris). Jame nera jokiu
integruotu filtru.
Del subo zeminimo tai supratau. As matai noriu paeksperimentuot, pvz uzkelt
daznius iki 100 hz ant subo. O nuo koloneliu nuimt tuos daznius. Bet
klausimas kaip nuimt, jei stiprintuve nera tokios galimybes. Ar yra kazkokie
isoriniai high-level filtrai kolonelems? Zinau, kad masinose tokie dalykai
naudojami, bet negirdejau, kad namu stereo aparaturoje butu tokie filtrai.
Cia kazkas panasaus, tik kad nera galimybes dirbt su high-level ivestimis, o
tik su line-out/in:
https://www.parts-express.com/rolls-sx45-stereo-two-way-mini-crossover-w-sub-output--245-1184
Nu ir pagal kaina panasu, kad nekazka cia prafiltruos...