Tema: Re: subwoofer + stereo sistema
Autorius: tom598
Data: 2018-01-24 18:46:12
as manau, kad cia tiesiog sugalvota istorija. Kazkada snekejau su pazystamu
is vienos technikos (ne audio) parduotves. Jis ten vadybininku dirbo. Tai
jiems liepe istorijas susigalvot, kaip "atsimazint" nuo panasiu klientu
uzklausu :). Na tai istorija panasiai ir skamba, kad ale kazkada kazkoks
klientas paeme telika su uzstatu ir grazino ten subraizyta ar panasiai :).
Tai tiketina, kad visur tas pats. Niekas tiesiog nenori dalint
"pasibandymui". Arba perki arba ne.