Tema: Re: subwoofer + stereo sistema
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-01-14 03:02:25
bet tai čia visiškai kitas koSTmosas nei tas kuriame randasi paties
norai. Tikrai klausei Welcome to the Machine? Ten gi niekas nekalba apie
klausymą tyliai :). Ir tas reikalas net per geras ausines, skamba....na
tiesiog skystai. Mano supratimu, tam video aprašytam scenarijui, tos
pačios RF7 yra daug arčiau teisybės, nei turimi Focal'ai ir kažkur prie
jų padėtas kuklus subwoofer'is :). Nes kad išgirst tai apie kalbą tas
dėdė - neužteks nei Aria'u nei juo labiau Naim'o. Jie tiesiog ne tam
skirti. Vat kokia Norah Jones tai per juos turbūt bus neblogai. Bet ne
Wish You Were Here :)

beje, kas link 10W.....tai vidutinė galia gal tokia ir gaunasi. Bet jei
paimi normalų įrašą nekompresuotu dinaminiu diapazonu, tai bet kuriuo
atveju, kad būtų wow - kažko reikia daug, arba akustikos jautrumo arba
stiprintuvo galios. O geriau, žinoma, abiejų. Ir šitoj vietoj, CodeC'as
tikrai teisus - senos oldskūlinės "tumbočkos" yra gausiai geriau nei
dabartiniai overengineerinti dizaino šedevrai. Kontekste būtent to, apie
kalbama toj Youtube nuorodoj :).