Tema: Re: subwoofer + stereo sistema
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-01-15 09:44:47
gerai tas kolonėlių žemadažnis viską groja, ne tame IMHO problema. O
tame, kad su subu žemų "atsisuki" gausiai daugiau nei duoda tas turimas
hi-end'as su flat charakteristika. būtų temro reguliavimas, pasisuktum
rankenėlę ir būtų tau laimė :). Tikrai nemanau, kad atskirtum kur stereo
su sub'u ir kur stereo su atitinkamai sureguliuota dažnine
charakteristika :)