Tema: Re: subwoofer + stereo sistema
Autorius: tom598
Data: 2018-01-09 20:46:48
a velnias zino, pasigincyciau :).

Kad man toks ispudis susidare, kad nera zemai grojanciu koloneliu apskritai.
Ar kas nors yra turejes pastatomas koloneles kurios atkurtu tikra 20-25hz
garsa? Specifikacijose gamintojai nurodo, kad ten atseit gali atkurt ir 20hz
garsa kai kurios koloneles, bet su prierasu mazom raidelem -10db ar
panasiai. Tai praktiskai cia kaip ir nera to daznio, realiai jos groja nuo
45 ir auksciau. Nu jei kas nors priestarauja, tai prasom parasyt konkretu
modeli, kurios "eina" zemiau :). Yra ten matyt modeliu uz keliasdesimt
tukstanciu, nu bet cia jau vienetiniai variantai.

Kiek man teko klausyt, vistiek 2.1 sistema groja galingiau ir giliau nei bet
kokios pastatomos koloneles.