Tema: Re: subwoofer + stereo sistema
Autorius: tom598
Data: 2018-01-09 22:07:13
nu neaisku ar cia tikri 30hz ar 30hz -10db diapazone ar panasiai :).
Aria 926 irgi atkuria 37hz -6db diapazone. Tai ne toks jau ir didelis
skirtumas.
Na be to RF7 jau netinkamos butu mano erdveje. Butu daug baubimo. O ir zemi
dazniai tiketina, kad vienas kita neutralizuotu ir nesijaustu efekto
matomai. Tiesiog per maza erdve. Ir vistiek reiketu grizt prie subo :).