Tema: Re: subwoofer + stereo sistema
Autorius: tom598
Data: 2018-01-09 22:16:14
nu as manau, kad visu pirma "zemiau groja" nei koloneles, kaip jau snekejom.
Del to ir kambarys uzsipildo labiau zemais garsais, nes kuo zemesni garsai,
tuo jie labiau "pasklinda" po erdve. Automatiskai praplateja erdve, kurioje
girdisi zemi dazniai.  Nes kiek teko klausyt grindiniu koloneliu, paeik tik
metra i sona ir nebesigirdi zemu garsu, tik vidutiniai ir auksti, neskaitant
isimciu.
Plius suba galima nesioti kaip nori. Todel galima parinkti optimalia vieta,
prisitaikyti zemus prie savo poreikiu, erdves ir pan.