Tema: Re: subwoofer + stereo sistema
Autorius: tom598
Data: 2018-01-13 23:25:22
dekui uz isamia informacija.
Koloneles Aria 926 manau groja taip kaip ir turi groti. Stiprintuvo pilnai
uztenka, nes realybej normaliai klausant kazin ar perzengiam 10w riba. Ir
atsizvelgiant, kad NAIM yra tikrai prestizine ir uzsirekomendavusi firma,
mazai tiketina, kad komplektacija gali buti bloga. Be to, pasisvalgiusi
internete, sita komplektacija yra viena si labiausiai rekomenduojamu.
Nemazai atsiliepimu apie tai.
Bet kas liecia zemus daznius - cia grynai skonio reikalas. Internete
paieskojus yra simtai diskusiju apie tai ar reikia subo, ar ne stereo
sistemoj, kiekvienas turi savo nuomone cia. Panasi tema, kaip kad gincytis,
kas geriau ar Apple, ar paprastas PC :). Atsakymo tiesiog nera i sita
klausima.
Stai ka sako zmogelis, kuris berods ne viena desimti metu atidaves garsui:
https://youtu.be/CA9SJHQHIT8?t=333
Cia tas pats man rodos isirenges kambariuka 20kvm ploto, jei neklystu,
kuriame yra stereo sistema, su dviem gigantiskais subwooferiais (kuriu
kiekvienas turi po 6 dinamikus, ir kiekvienas is ju12coliu):
https://www.youtube.com/watch?v=NPazywXrqJo
Visi kas paklauso, alpsta is nuostabos. Matomai tikrai maloniai skamba...