Tema: Re: subwoofer + stereo sistema
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-01-09 23:05:40
na tai jei nori pratempt diapazoną žemyn, tai tik didelis. Klausimas tik
ar tu jį girdėsi tokioj patalpoj. Nes tokio kaip tas KEF, gi esminis
grojimas ten pat kur groja ir tavo Focal'ai, tai kokia jo prasmė.

Na ir vis tiek lieku prie nuomonės - ir to ką parašei, daugiausia
prasmės būtų iš loudness myKtuko.