Tema: Re: subwoofer + stereo sistema
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-01-17 09:42:12
tai jei tas kambarys akustiškai subinė, tai ten niekas negros, tai aš
noriu pasakyt :). Gyvenau vienoj nuomotoj skylėj, tapetai kažkokie ant
sienų - spragteli pirštais, dar paskui pora sekundžių tokis zvimbiantis
aidas tarp sienų laksto. tai apie kokią ten muziką galima šnekėt? :)

Beje, o RF7 tai tikrai man pirma asociacija ne "daug bosų". Kažkaip
labai tu čia tiesmukai bandai varyt......IMHO šitoj srity viskas daug
subtiliau :)