Tema: Re: subwoofer + stereo sistema
Autorius: tom598
Data: 2018-01-17 00:33:32
Ne apie tai kalba.  Manau naivu butu tiketis, kad jei salone skamba gerai,
tai ir namie gerai skambes. Taigi apie tai ir snekgam, kad salone visiskai
kitaip skamba nei kambary, nes ten paruosta aplinka. Plius pardavejams
svarbiausia prakist. Cia mazdaug is serijos, jei nori daug boso imk RF7,
nors nesvarbu, kad kambarys gerokai per mazas tam. Oi kaip gerai skambes
minetasis RF7 klausant koki DJ Tiesto salone. O namo persinesus teks labai
nuliusti... Kol neparsinesi nepaklausysi, tol nezinosi.
Kitas pavyzdys su subu kur antra savaite diskutuojam. Velgi kol namo
neparsinesi, to nezinosi tiks ar netiks. Ar geriau salia sienos skambes toks
ar anoks, ar isvis neskambes. Ar geriau 9, 10, ar 15" dinamikas? Ar uzdara
deze geria tinka kambariui ar atvira? Ar su i apacia nukreiptu dinamiku, ar
su i prieki? O gal geriau ne suba pirkt, o kolonkes keist? O gal stipra su
loudness? O gal isvis namu kinas geriau skambetu? O gal isvis ausines imt
kaip kazkas sake? :) Ir t.t. ir t.t. Salone viskas skamba gerai, ypac 15"
subai, kuri greiciausiai pardavejas ir rekomenduos paimt uz kokius 4K. Tai
manau neprotinga toki butu nestis namo ir tiketis, kad kambarys "uzgros",
kaip kad minejai. Kambary jau priklausomai nuo aplinkos ir apstatymo viskas
gali keistis. Daznai buna zmones susitvarko kambarius ir daug pigesne
aparatura skamba geriau.
Manau tie, kurie lankosi tokiose forumuose, tai rimtai ziuri i skambesi, bet
matomai pasitaiko daug, kurie mano, kad jei nusipirkai jau aparatura uz daug
pinigelio, vadinas ji gerai skambes tiek salone, tiek ir namie, nors is
tikruju neisigilina, kad jie gerokai apgauti sitoj vietoj :). Nors gerbiu ir
toki poziuri, kur zmones daug nesigilina, klauso ka turi.
Kazkas pamenu veziodavo aparatura po namus, su keliais pasirinkimais. Cia
tais laikais kai dar gramofono zurnalas ejo. Ten berods ir buvo tokia
rubrika.