Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2014-11-18 12:00:32
"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:m4eudl$l40$1@trimpas.omnitel.net...
> nu, o tai kas ta daro? ne tie su nurautais stogais?
> dazniausiai tai jie lenda su savo emocijom i TECHNINES temas, kuriose
> turetu diskutuoti bent minimalu ziniu pagrinda turintys, techniniai
> zmones, inzinieriai, o ne menininkai-botanikai. as apie instrumentus mazai
> suprantu, todel nelendu i temas, kur diskutuoja, kokios stygos geriau. as
> megaujuosi galutiniu ju kuriamu produktu - muzika. ir tai darau naudodamas
> kita produkta - aparatura, kuria projektavo inzinieriai. tiem kuriem
> zinios uzsibaigia emocijom, turetu isvis nei vieno posto neparasyt tokiose
> [...]

Oi, kiek daug emociju... Na, ne man spresti, ar Tau kaltu jaustis. As lygtai
Taves neizeidinejau... Tik zinau, kad diskusija butu idomi ir vertinga, jei
abi puses ne tik isdestytu savo nuomone, argumentus, bet ir kita puse
isklausytu. Deja, pas tave to nera (antros dalies). Nors, reikia pripazinti,
tai galioja ne tik Tau. Manau, reikia suprasti, kad sitoje temoje yra tiek
vienokiu (techniku), tiek kitokiu (netechniku) ir nereikia cia putomis del
to drabstytis. Tikrai ne kiekvienas klausimas apie audio turi baigtis
profesoriaus lygio ziniomis is fizikos. Kaip analogija pasakyciau apie auto:
lyg zmogus negaletu issirinkti ir vairuoti masinos, jei nusupranta vidaus
degimo varikliu veikimo principu, nemoka programuoti mikroschemu ar
nesupranta baterijoje vykstanciu cheminiu procesu.