Tema: Re: Galingos kolonëlës maþame kambaryje
Autorius: CodeC
Data: 2014-11-18 11:51:33
nu gerai. ne piezo, nors laisvai ir tokie galejo buti. ir taip pat stoga
nurove butu. ir dar klausimas kas geriau :) compression draiveris su
horn'u. tai kanors keicia? tau galvoj iskart viskas
pasikeite-susideliojo techniniam lygyje nuo pat stiprintuvo per filtrus
iki pat draiverio? jau dabar jausies 'teisetai' stoga nusiroves, nes
pasirodo ten ne pjezo, o voicecoil compression draiveris? nebejuokinga,
blemba...