Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-11-18 11:33:38
2014-11-18 09:29, Zydrunas rašė:
> Viskas gražu, bičas gal ir kietas. Bet jei Dainiushas paklauso sistemą, kuri
> jam patinka, jei aš klausau sistemą kuri man groja, bet tos sistemos
> prieštarauja to bičo ar tavo teorijai? Tai ką, rautis plaukis ir bėgti
> skaityti teorijų?
> Kartais reikia pažvelgti žemiškai ir praktiškai, o kartais tereikia
> suprasti, kad žmonių skoniai ir supratimas gali ženkliai skirtis, o ne
> plaukus rautis dėl savo tiesos įrodymo

Viskas cia tvarkoje. Dainiusho duotose nuorodose koloneles PRIVALO gerai
skambeti. Tai parodo techninis parametras - slegis. Kuom jis didesnis
tuom minksciau atkuriami zemi daznumai. Jautrumas tai atsako greitis i
paduota signala. Iprastose kolonelese zemadaznio jautrumas buna maziau
90, o Dainiusho nuorodoje uz gera kaina siekia 98. Kiek atsimenu tai
jautrumo padidinimas 3db reiskia, kad musu ausis priima kaip 2 kartus
pastiprinta garsa. Taigi 98 reiskia, kad garsas stipresnis 92-95-98 =2
kartus, dar 2 kartus, dar 2 kartus. Viso 8 kartus. Atitinkamai is galios
stiprintuvo reikia maziau watu kas reiskia mazesnius iskraipymus.
Taigi, gerai grojanti sistema gana tiksliai nusako techninius
parametrus, nes parametrai tam ir yra atrenkami tam skirti.
Kiekvieno skoniui yra ir kiti neparametrizuoti. Pavyzdziui vinilo
garsas, lempinio stiprintuvo "aidas", visokie efektai... Bet jie visikai
priklausomi nuo techniniu parametru.