Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-11-04 14:00:50
2014-11-04 13:50, CodeC rašė:
> nu va, saunu kad paaiskejo.
> kaina realiai islieka panasi, arba net mazeja. nes pasyvus filtrai -
> brangus. siuolaikiniai stiprintuvai - pigus.

Cia man ar tau paaiskejo? Koks tuomet butu aiskumas del sub'o?

2014-10-31 22:57, CodeC rašė:
> [...]
 > gali pats pasiskaiciuot nesunkiai. jeigu tu tikiesi sededamas dezuteje,
 > kurios matmenys mazesni uz bangos ilgi, isgirsti to bangos ilgio dazni,
 > tai sekmes metant kilolitus pavejui girdesi viso labo rezonatoriu.
 > va todel 'standartiniam' kambary geriausiai groja tai, kas NEatkuria
 > zemiau 70-80 Hz. nu jei kambarys biski didesnis, ir paruostas bent
 > minimaliai. tai galima ir 50-60 Hz bandyt. pamenu kazkada draugelis
 > gausiai nustebo, kaip mano nedidukes uzdaro tipo koloneles 'taip svariai
 > ir aiskiai zema atkuria'. tas 'zemas' tai viso labo 70 Hz buvo. bet be

Standartinis kambarys yra 6m. Pagal tave jam jau tinka 55 Hz koloneles.
Jeigu kambaryje yra uzuolaidos, baldai, kilimai ant sienu... tai galima
mazinti subvuferio rezonansini dazni iki 40 Hz. Bet va kai neturi sub'o
tai su kolonelemis jau gali buti problema, jeigu jos viena nuo kitos
nebus 6 m atstumu. Beje, nuo tokiu koloneliu turetum sedeti taipogi 6 m
atstumu?