Tema: Re: Galingos kolonëlës maþame kambaryje
Autorius: Signalizacija
Data: 2014-11-08 21:11:50
Itikinai. Kazkas kazka gamina Grazios dezutes
tik va
  five 100 Watt Ultra-linear valve amplifiers.
enables 100 Watts of power
which limits power to 40 Watts.

O va tai tikrai ikvepia

horns are CNC machined  from solid 100 year old redgum

Beveik kaip Stradivarijaus smuikelis ania?

Nereikia man rodyt 4 kanalu sistemu , kazkada seniai teko su tokiom dirbt.