Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: CodeC
Data: 2014-10-31 22:57:49
On 2014.10.30 15:47, Vidas Makauskas wrote:

> Nezinojau

tai bangos ilgis negirdeta savoka?
su zemais dazniais patalpoj, jeigu tai ne baznycia, apskritai yra
liudeselis. jie geriausiai skamba lauke. patalpoj su jokiu spec
paruosimu neskamba taip, kaip lauke. tik lauke garso koloneliu garsas
gali bent minimaliai pretenduoti prilygti ausinems. visa kita - chujnia.
o esme cia paprasta. garso greitis ore yra 331m/s, todel bangos ilgi
gali pats pasiskaiciuot nesunkiai. jeigu tu tikiesi sededamas dezuteje,
kurios matmenys mazesni uz bangos ilgi, isgirsti to bangos ilgio dazni,
tai sekmes metant kilolitus pavejui :) girdesi viso labo rezonatoriu.
va todel 'standartiniam' kambary geriausiai groja tai, kas NEatkuria
zemiau 70-80 Hz. nu jei kambarys biski didesnis, ir paruostas bent
minimaliai. tai galima ir 50-60 Hz bandyt. pamenu kazkada draugelis
gausiai nustebo, kaip mano nedidukes uzdaro tipo koloneles 'taip svariai
ir aiskiai zema atkuria'. tas 'zemas' tai viso labo 70 Hz buvo. bet be
jokio aido, ir patalpos vibraciju :)
o tu toliau klausyk pardaveju (aka yzytom ir jemdzej) patarimu apie
subus ir satelitus, bei pasiseilejimus apie lempas ir focal :DDD UTOPIJAS :D