Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: CodeC
Data: 2014-11-08 18:37:55
tu daznine gal pasiziurek pries pastindamas. -15 db jau prie 50Hz ir -45
db prie 20hz :) su aukstais kaip ir pas visus tokio dydzio grasiakalbius
bilekas. ir tas labai girdisi. aiskiau nei aisku, kad atradai horna
wikipedijoj ir tikiesi ji pasikinkyt nei karto negirdejes :))) as tai ta
horna ne viena girdejes esu, kazkada rasiau. graziai jie groja, jei
teisingai padaryti. kartu ir specifiskai - turi savotiska skiriamaji
pozymi. realiai tai reiskia labai netiesiska charakteristika, kuri
veikia siek tiek kaip ir 'lempos' garsas panasiai.
kraipo, bet kai kam tai patinka :)
zemu ten truksta ir smarkiai, aukstu irgi. iki 'neutralaus' garso
monitoriaus visiem hornam toli kaip iki menulio. realiai tai daugiau
muzikos instrumentas, nei garsiakalbis, ar tuo labiau 'garso monitorius'.