Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2014-11-14 10:22:07
Manau, kad pas jį didesnė bėda ta, kad labai jaudinasi, nervinasi ir pradeda
ieškoti žodžių, kad įkąsti ar įžeisti pašnekovą. Dėl ko taip, aš nežinau,
bet reputaciją savo labai gadina, tuomet pats pradeda atrodyti nerimtai,
kaip mažvaikis. Kad ir šiame laiške: rašo rašo, viskas gerai ir staiga:
"smagu skaityt troliuko myzciojimus", "tu isvis neigalus galvoti sitoj
srity". Codec, kam to reikia? Rašyk profesionaliai, dėstyk į temą ir tikrai
bus žmonių, kuriem tai bus įdomu, o gal net labai svarbu.