Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: CodeC
Data: 2014-10-31 22:27:48
On 2014.10.31 07:37, Vidas Makauskas wrote:

> Jeigu tranzistoriai butu tokie geri kaip lempos tai lempiniu stiprintuvu
> neegzistuotu. Lempos grizo i gyvenima todel, kad tranzistoriams
> neimanoma ju garso stiprinimo kokybes pasiekti.

tu rimtai toks naivus, kad galvoji, jog gamina tik tai, kas geriausia?
o ne tai, ka brangiau parduot galima?
kaip tu parduosi paprasta elementaru tranzistorini stiprintuva uz
kosmine kaina? nu yra aisku ir tokiu. bet kai pasodina graziai
sviecianti lempu sodeli, tai jau patikek, uzgroja taip, kad nu i nafig.

> Beje, esu atsitiktinai skaites profesionalioje literaturoje, kad
> tranzistoriniu stiprintuvu iskraipymai turi buti ne mazesni kaip 0,03%,
> kad isgauti paciu paprasciausiu lempiniu stiprintuvu kokybe.

profesionalios literaturos saltini i scena.