Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: CodeC
Data: 2014-10-31 22:38:06
as beveik isitikines, kad zinau apie ka kalbi.
turejau ir as tokias koloneles, tiksliau tik garsiakalbius nuo ju.
placiajuosciai popierinukai tokie, gan jautrus. galios po kelis vatus,
buvo ju ir elipses ir apvalus. grojo tikrai nerealiai gerai. kiek
bandziau siuolaikinius nedidelius placiajuoscius, nei vienas taip negroja.
is tikro mano mama nesenai sake, kad pas save namie rado mano kazkokias
seniai darytas koloneles paliktas, itariu gali buti vienos pirmuju mano
darytos su tais garsiakalbiais. tai reiks paziuret nuvaziavus. pamenu
net paplyse jie jau buvo, nes ten paprastas popiergalis, bet vistiek
gerai grojo. jiem net stiprintuvo nereikdavo. varza 16 omu buvo, buvau
pasidares pajungima tiesiai nuo nesiojamo grotuvo ausiniu isejimo.
vakare tyliai paklausyt budavo pats tas.
tai dar vienas pvz, kad ne kaina groja. tu garsiakalbiu kaina turetu
buti keli litai.
o s-90 tai yra triuksmo masina. niekam tikus, absoliuciai. beje, kaip ir
labai didele dalis dabar gaminamu koloneliu-boomboxu, kurie graziai
atrodo, daug kainuoja, bet nichuja negroja. tiesa sakant, kai kuriems
cia visokiu yzytomu ir kitu emdzeju apseiletiems toli shudais plaukti
net iki tu paciu s-90 :) tik jie ant tiek durni ir kurti, kad to
nesupranta ir negirdi.