Tema: Re: Galingos kolonëlës maþame kambaryje
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-11-07 11:44:04
Supratau. Tuomet mes kalbejomes apie visiskai skirtingus dalykus. Man
net i  galva nesove mintis pasitikslinti apie ka kalbames, jeigu
pardavime dominuoja 5.1/7.1 resiveriai.

Na gerai. Man tuomet butu idomu kaip panaudoti 7.1 resiveri, nes nieko
kito Lietuvoje botanikams niekas nesiulo.

1. sub'as prie resiverio turi buti pats paprasciausias uz kokius 200
litu ir naudojamas tik tuomet kai ziurimas namu kinas.

2. centrine kolonele naudojama tik tuomet kai ziurimas namu kinas. taip
pat uz 200 litu.

Turime 6 kanalus, is kuriu 2 kanalus namu 5.1 kinas nenaudoja. Velgi
uztenka 2 juostu paprasciausiu 4 koloneliu. Bet dar 2 koloneles
naudojame aukstos kokybes tik zemiems, kad nesugadinti garso su
filtrais. Dideliu reikalavimas zemiems nera, nes kambaryje zemiau 60Hz
nebus. Zemus i sias koloneles atfiltruojame jau stiprintuvo iejime.

Tiesa, dar resyveriai turi ir stereo kanala. Bet matyt tai tie patys
stiprintuvai, greiciausiai 6 ir 7 kanalas.

Taigi, tokiu atveju mums tereikia isigyti tik aukstos kokybes 2
koloneles zemiems dazniams. vidurinius ir aukstus daznius kokybiskai
atkuria ir pacios paprasciausios koloneles.

Panasu, kad galima butu itilpti i 5,000 litu ir tureti kambaryje garsa
kaip uz 30,000.

Is anksto atsiprasau, jeigu kur nors cia yra arogancijos. Esu is
statybininku tai pats to nejauciu.