Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: CodeC
Data: 2014-11-18 11:45:49
va geras pavyzdys, kai botanikas pora puslapiu paskaites ir pora VBS
nugirdes pradeda detis inzinierium, kalbeti apie techninius parametrus,
aiskinti ir teigti kaip turi ir neturi buti ir neduok dieve jam
papriestarausi. jis juk skaite! juk jo nerisliam padriku teziu kratiny
netgi po viena kita teisybes gabaliuka galima rast, nors vienas su kitu
ir nesusijusiu ir siaip nelabai ka sakanciu pavieniui. va taip vyksta ir
rutuliojasi didzioji dauguma diskusiju audio temomis. o gaila.